Sexualitats i diversitat afectiva i de gènere LGBTIQ+

El passat 9 i 16 de novembre, l’alumnat de 3r d’ESO de l’Institut Martí l’Humà de Montblanc, va participar a un Taller de sexualitats i diversitat afectiva i de gènere LGBTIQ+ impartits pels tècnics de salut de l’entitat H2O a través del Consell Comarcal de la Conca de Barberà.

El contingut del taller es va centrar en temes com: què en sap l’alumnat sobre la sexualitat?, el mapeig, la diversitat afectiva, sexual i identitària, en què es van explicar les sigles LGBTIQ+ tot fent pensament crític sobre la heteronorma en relació a les sexualitats i el plaer, l’impacte del gènere en la nostra sexualitat, així com promocionar i fomentar l’ús del preservatiu per a la prevenció de ITS i VIH en relació a l’impacte del gènere.