Descobrint el PNIN de Poblet

Els passats dies 1 i 4 de febrer els alumnes de 1r de la ESO van poder gaudir de l’activitat ‘Descobrim el Paratge Natural de Poblet’ presentat per l’entitat educativa Cel Rogent, on mitjançant un joc cooperatiu al voltant d’un tauler gegant del paratge els alumnes anaven descobrint elements de la geografia, la història i el valor naturalístic de l’espai.

El resultat va ser molt positiu i de gran importància perquè l’alumnat vagi coneixent l’entorn més proper i prengui consciència de la necessitat de conservar-lo.