11 de febrer, dia mundial de la dona i la nena a la ciència.

Avui, la Marta i la Sheila de 2n de BAT, aprofitant que és el dia mundial de la dona i la nena a la ciència, han explicat a les alumnes de 2n d’ESO els seus treballs de recerca.

Les alumnes han escoltat amb molta atenció tota la feina i les motivacions que han portat a aquestes dues alumnes a escollir el BAT Tecnològic i a realitzar el seu treball en ciències. Elles han volgut animar les noies d’ESO a seguir estudis científics, aclarint que pot semblar molt difícil però que amb paciència i constància es pot arribar a fer un TdR com els seus i que la satisfacció final és molt gran.

La Marta Sugrañes va realitzar, com a TdR , un joc que consisteix en fer una cursa de LED’s en una estructura de muntanya russa, programat amb Arduino. La Sheila Tejedera va fer recerca sobre riscos en les connexions a internet, aprofundint en el phishing, fent-ne una mostra real en directe i creant una web amb informació sobre aquests tipus de fraus i consells per evitar-los.