Sortida al teatre per veure Frankenstein

El mes de març l’alumnat de 2n de batxillerat i de Gestió Administrativa ha anat al Teatre Nacional de Catalunya per veure l’obra Frankenstein, basada en la novel·la de Mary Shelley i dirigida per Carme Portaceli.

L’escenografia, la interpretació i la història han propiciat comentaris molt positius per part de l’alumnat i del professorat assistent. Joel Joan interpreta la Criatura,  Àngel Llàcer, el Dr. Víctor Frankenstein, i Lluís Marco fa el paper de De Lacey i del pare de Víctor. Veure’ls actuar, juntament amb la resta d’actors i actrius, ha estat un plaer.

A la tarda, l’alumnat que cursa Història de l’Art ha visitat el Museu Nacional d’Art de Catalunya per fer l’Itinerari de la Selectivitat (art romànic, art gòtic, art modern). Es tracta d’una visita guiada en la qual tenen ocasió de conèixer, gaudir i aprofundir en algunes de les escultures i pintures que han estat seleccionades per a les proves d’accés a la universitat.

La resta d’alumnes han dedicat la tarda a visitar el Saló de l’Ensenyament.

Un dia molt ben aprofitat!