XII Olimpíada d’economia.

L’alumnat de 2n de batxillerat de la matèria d’Empresa han participat virtualment a les XII olimpíades d’economia de Catalunya fase local. L’alumnat han respost de forma excel·lent a tots el reptes i proves plantejades al llarg de la competició. Han sabut resoldre correctament la majoria de qüestions plantejades.

L’Olimpíada d’Economia neix seguint la tradició de les Olimpíades científiques, però a diferència d’elles, està organitzada per les facultats amb estudis de l’àmbit de l’economia i de l’empresa de les universitats públiques espanyoles.

Els objectius de l’Olimpíada d’Economia:

• Premiar l’esforç i l’excel·lència acadèmica dels estudiants de batxillerat que cursen assignatures de l’àmbit de l’economia i l’empresa.
  • Incentivar i estimular l’estudi de l’economia i de l’empresa entre els joves.
  • Establir vincles estables entre les facultats, els centres de secundària, els professors/es i els estudiants, interessats en aquesta matèria.