PREINSCRICIÓ I MATRÍCULA “ESO i BATXILLERAT”

SOL·LICITUD DE PREINSCRIPCIÓ (online)

Preinscripció amb CITA PRÈVIA

(tràmit de preinscripció de l’ESO, alumnat que NO cursa estudis a l’INS MÀRIUS TORRES)

EDUCACIÓ SECUNDÀRIA OBLIGATÒRIA (ESO)

Preinscripció ESO

Del 13 al 22 de maig, ambdós inclosos.

Presentació de la sol licitud

Motivada per la situació de la pandèmia i seguint instruccions del PROCICAT, en el Pla parcial de desconfinament i obertura dels centres educatius per a la realització del procediment de preinscripció i matrícula escolar, es promou la preinscripció telemàtica i el tràmit es podrà fer íntegrament en línia, a través del portal preinscripcio.gencat.cat.

S’elimina la necessitat de presentar la sol·licitud i la documentació en paper al centre. Per contra, s’haurà de fer arribar, a l’ adreça oficial de correu electrònic del centre que s’ha demanat en primera opció, el formulari telemàtic pertinent i la documentació necessària escanejada o fotografiada en el cas de l’INS Màrius Torres: c5002696@xtec.cat

Ateses les actuals circumstàncies extraordinàries per la COVID-19, es podrà dur a terme de forma presencial NOMÉS amb cita prèvia, entre el 19 i el 22 de maig.

Podreu demanar-la mitjançant l’eina corporativa que el Departament d’Educació ha posat a disposició o si truqueu directament al telèfon del centre, 973 260900, entre les 08,30 h i les 14,30h.

Matrícula

L’alumnat que obtingui plaça realitzarà la matrícula entre el 13 i el 17 de juliol, ambdós inclosos.

ENSENYAMENTS POSTOBLIGATORIS (BTX)

Preinscripció

Del 27 de maig al 3 de juny, ambdós inclosos.

Matrícula

Del 8 al 14 de juliol

Del 7 al 10 de setembre (alumnat pendent de la convocatòria extraordinària de setembre)

Per més informació podeu consultar la pàgina del Departament d’Educació, “Estudiar a Catalunya” en l’apartat de preinscripció i matrícula preinscripcio.gencat.cat.