Sortida a Tarragona

Els alumnes de l’assignatura de Geografia de 2 n de Batxillerat han fet una sortida a la ciutat de Tarragona.

Hem visitat el Port de Tarragona, un dels més importants de l’estat i del Mediterrani. I hem pogut conèixer la vessant comercial del Port: les seves característiques físiques, els tipus de mercaderies, les seves procedències i destinacions, el funcionament i la logística. Posteriorment, el viatge amb golondrina ens ha permès veure el seu funcionament diari.

Després ens hem traslladat al centre. Tarragona és una ciutat Patrimoni de la Humanitat. La seva història i el seu passat romà i medieval la converteixen en un exemple de ciutat espanyola, europea i mediterrània. Els alumnes han fet un recorregut pel centre de la ciutat, escollint i fotografiant 10 monuments o espais emblemàtics.

El temps ens ha acompanyat i hem passat un dia molt interessant.