Olimpíades d’Economia

L’alumne Edgar Batlle i l’alumna Júlia Miguel de segon de BTX modalitat de CCSS, es van classificar en un primer i segon lloc, respectivament, en la fase local de les olimpíades d’Economia que va organitzar la Facultat de Dret, Economia i Turisme de la Universitat de Lleida, el passat dijous 30 de març.

El lliurament del premi d’aquesta edició, tindrà lloc a la sala Víctor Siurana, edifici del rectorat el proper dijous 15 de juny de 2023 a les 17 hs.

Aquest concurs acadèmic d’àmbit estatal s’organitza en dues etapes, una fase local i una altra de nacional. Aquest any és la facultat de «Ciencias Económicas y Empresariales» de Sevilla qui organitza la fase nacional de la «XIV olimpiada española de economia», els dies 19, 20 i 21 de juny.

Enhorabona Edgar i Júlia! Continueu amb els vostres èxits! Molta sort per Sevilla!