Experiències TdR

Fa uns dies l’alumnat de 1r de Batxillerat va fer una primera aproximació a resultats finals de treballs de recerca. Fins ara només havien viscut la part teòrica inicial de COM començar a investigar, però la setmana passada van viure unes sessions on alumnat de 2n de Batxillerat va exposar les seves investigacions finals, a més a més d’explicar-los els seus processos. Els seus dubtes inicials, els seus neguits, la importància del seguiment a la tutoria, del seu esforç; tot va quedar sobre la taula amb un bon grapat de consells!

Iniciem així la connexió entre alumnat de 2n i el de 1r tan necessària donat que uns ja han fet el camí que inicien els altres. Quina millor manera de caminar que seguint unes passes tan properes?

Agraïm a la Júlia Reinoso, la Carla Melé, la Marta Bobet i la Laia Piquer, les seves ganes i la seva empenta. La seva col·laboració ha estat indispensable per dur a terme les jornades.