AMB ELS VERSOS OBERTS

El 14 d’abril vam rebre a la classe de Creació Literària de 1r de Batxillerat els poetes Maribel Andrés Llamero i Ben Clark. Van arribar després que el Ministeri de Cultura i Esport i la Direcció General del Llibre i Foment de la Lectura ens acceptés la petició per rebre la poeta en una Trobada literària. I nosaltres vam remoure cel i terra per aconseguir que vingués també el poeta Ben Clark, i sí!

Setmanes anteriors havíem llegit una selecció de les seves obres i ens havíem endinsat a la seva poesia. I sí, ens atrevim a comprendre aquests versos i també a imitar-los. Tot l’alumnat va escollir un poema amb què treballar i escriure’n la seva pròpia versió. Així confeccionem el llibre que adjuntem i les il·lustracions dels autors. Són uns artistes!

Amb el material i la lectura preparats rebem tots dos poetes a l’aula per a una sessió de recital conjunta, llegint els originals per part dels seus autors i les imitacions per part de l’alumnat. Així,  vam crear una trobada poètica que va acabar sent també una classe de suggeriments, millores, correccions i aplaudiments entre poetes professionals i amateurs.

A la foto de grup final es veu a les cares el resultat i al llibre adjunt el treball.

Molt bona sessió!