XI Olimpíada d’Economia

L’alumne Marc Martínez Romeu va quedar tercer classificat a la fase local de l’olimpíada d’economia 2019, convocada per la Universitat de Lleida. Així es va seleccionar per assistir a la fase nacional de la XI olimpíada espanyola d’economia, els dies 25, 26 i 27 de juny, que aquest any organitzava la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la universitat Complutense de Madrid que celebra el seu 75è. aniversari.

L’acte inaugural de l’olimpíada es va realitzar al Paranimf de la UCM, i va estar presidit per la ministra en funcions d’economia i empresa, I. Sra. Nadia Calviño. L’alumnat va visitar el Banc d’Espanya, la Borsa de Madrid, van fer una activitat organitzada per Compluemprende, va assistir al musical “Sister Act” i el sopar de gala, la darrera nit, es va realitzar a la galeria de vidre del Palau Cibeles.

L’experiència, per tots, va ser molt enriquidora. ENHORABONA MARC! Continua amb els teus èxits!