Via verda 3r d’ESO

El passat 22 de maig, l’alumnat de 3r d’ESO va fer d’ una sortida per realitzar unrecorregut en bicicleta de 24 Km, per la Via Verda de la Terra Alta (d’Horta de Sant Joan a Xerta, poblacions properes de Gandesa). Durant el recorregut, van poder admirar una gran diversitat de paisatges, en els quals es combinen els ambients rurals amb predomini de conreus de secà alternats amb clapes de bosc, amb altres relleus muntanyosos on predominen formes abruptes amb parets escarpades, plegaments espectaculars i passos estrets a la zona del riu Canaletes. Van parar a dinar al Santuri de la Mare de Déu de Fontcalda i, a més a més, a fer un bany al riu canaletes.

Va estar un itinerari ple d’indrets meravellosos, paisatges pràcticament verges on regnava la tranquil·litat i la calma, però sense descuidar el pas per túnels, ermites, ponts, viaductes i altres construccions que fan de la ruta un trajecte molt atractiu.

De ben segur que el nostre alumnat ho va passar d’allò més bé.