Teningen, Erasmus+

Entre els dies  6 i 13  d’aquest mes de maig, quatre alumnes d’ESO que formen part del projecte Erasmus+ han viatjat a Teningen, Alemanya, on han coincidit amb altres companys procedents de Finlàndia, Islàndia, Grècia i Itàlia. Durant aquests vuit dies aquestes alumnes han estat allotjades i convivint amb famílies alemanyes i assistint a les classes de l’institut local fent la mateixa vida que els seus companys alemanys.

La visita guiada a la preciosa ciutat de Freiburg, l’interessant taller d’art escèniques al teatre a l’aire lliure enmig d’un entorn idíl·lic, la divertida jornada gastronòmica on hem preparat i fruït de plats típics de cada país, la diversió al parc d’atraccions Europa-Park, l’estrena de la pel·lícula Artadventures i l’elegant prom night han estat algunes de les activitats destacades de la nostra estada en terres germàniques. Tot plegat ha suposat enriquir-nos amb experiències que de ben segur esdevindran inoblidables i que hem viscut acompanyades de grans companys de viatge, tant professors com d’alumnes d’altres llocs d’Europa i que ens faran créixer com a persones. Ara, ja de camí cap a casa, podem considerar-nos satisfetes per l’experiència que hem viscut.

Amb aquest darrer viatge europeu ha conclòs el projecte comú Artadventures al voltant del qual s’ha estat treballant durant dos anys.

Gràcies família Erasmus+!!!