Taller de Rima

El passat dimarts 18 de desembre els alumnes del Batxillerat Artístic van gaudir de la visita d’en Joël (a.k.a. Fetitxe 13) que va impartir un Taller de Rima. En Joel pertany a Versembrant, associació que es dedica a difondre les virtuts i valors que pot transmetre el rap.

El producte final del taller consistia en l’elaboració d’una cançó on els alumnes reivindicaven la importància dels estudis artístics.

En relació a aquest taller, l’ICIP (Institut Català Internacional per la Pau) convoca la tercera edició del“Concurs ICIP de Hip-hop per la Pau”amb l’objectiu de fomentar la creativitat i donar visibilitat al compromís dels joves en l’àmbit de la pau.

El Concurs és obert a estudiants d’ESO, FP o Batxillerat i a joves d’entre 12 i 25 anys vinculats a alguna entitat. Per participar-hi cal escriure uns versos, cantar-los a ritme de rap, gravar la peça en vídeo i enviar-la a l’ICIP. La temàtica ha d’estar relacionada amb la pau, els drets humans, la solidaritat o la convivència. Els premis consisteixen en una masterclass amb un/a artista de hip-hop i una gravació en un estudi professional. El termini per presentar propostes finalitza el 30 de gener de 2019, coincidint amb el Dia Escolar de la Noviolència i la Pau.

4 fitxers adjunts