Sortida a Zumaia

Us comuniquem que:

Hem programat un itinerari ambiental a Zumaia els dies 20, 21 i 22 de  setembre amb els alumnes de Biologia  de 2n. de Batxillerat i els de Ciències de la Terra i Medi Ambient de 1r. de Batxillerat.

L´objectiu és conèixer el procés de formació de la zona i observar in situ les espècies de la Rasa Mareal. Per això s´ha programat:

• una visita al Centre d´Interpretació d´ Algorri,
  • un recorregut geològic fins la punta d´ Algorri, l´ ermita de San Telmo i la platja d´ Itzurun
  • i una activitat a la Rasa Mareal aprofitant la marea baixa i a l´hora marees vives per tal d´identificar les espècies d´algues i invertebrats marins

A la tornada el dia 22 es visitarà el Parc Natural i Reserva de la Biosfera de  Las Bàrdenas Reales a Navarra.

Els dies escollits depenen de les marees, han de coincidir marees baixes i vives i des de l´institut no podem canviar-los.