NADAL 2017 AL MÀRIUS TORRES

Els alumnes d’ESO de Visual i Plàstica i alumnes de Batxillerat d’algunes matèries d’Arts Plàstiques hanparticipat en la decoració del Centre.

Els alumnes de 1r i de 3r d’ESO  de Visual i Plàstica, alumnes de 1r de Batxillerat de Dibuix Artístic i de Volum i els alumnes de 2n de Batxillerat de Tècniques d’Expressió Gràficoplàstica han fet una Postal Brik. Amb les Postals Brik que s’han pogut apilar s’han format arbres de Nadal, la resta s’han organitzat de diferents maneres (o en sèries o de forma individual).

Les Postal Brik estan exposades a les finestres del passadís de la 1a planta de l’Institut.

Els alumnes de 4t ’ESO  de l’optativa de Visual i Plàstica han fet un trineu estirat per 3 rens, amb un Pare Noel assegut. Al seu costat hi han posat un ninot de neu, al seu voltant regals i, al darrere, una llar de foc. En aquest conjunt hi han participat els alumnes de 4t d’ESO  de l’optativa de Tecnologia, que han fet els 3 rens.

La instal·lació està exposada al’entrada de l’Institut.