L’Eva Sánchez ens dibuixa històries!

Fa uns dies ens va visitar la il·lustradora Eva Sánchez. Durant aquest curs, com ja vam començar amb en Paco Roca, des del Projecte d’Impuls a la Lectura; ens interessava apropar a l’alumnat el fet de “dibuixar les històries que llegim”. L’Eva va passar una bona estona amb l’alumnat de 3r ESO explicant tot el procés de creació dels personatges i com s’ho fa una sola persona per dibuixar, escriure, editar, maquetar… sent totes les professions en una per fer un llibre. Ella és una il·lustradora ja amb obres importants a la butxaca, alguna d’elles amb l’editorial Salòria. Podeu consultar el seu web per quedar-vos fascinats amb les seves creacions. Ja us diem ara que als alumnes de 3r se’ls hi va fer curt!!!! Gràcies, Eva!!!