Landscape per a 2n d’ESO a l’Escorxador

landscape171

Aquest dimecres, 22 de març l’alumnat de 2n d’ESO va anar al Teatre de l’Escorxador a veure la representació de l’obra Landscape de la Petiestable 12, la companyia més jove de l’aula.

L’obra ens convidà a  reflexionar   com es sentien i patien  els que per diverses raons havien de marxar de casa seva  (refugiats, desplaçats, emigrants) i  deixar-ho tot, família, amics, records i emprendre una nova vida. El tema és  força actual i el missatge va arribar. Però sobretot voldríem felicitar a aquests nois i noies que  des del escenari ens van transportar a un camp de refugiats, a una pastera, a la seva vida abans de migrar. Ens van emocionar. Una interpretació genial d’aquestes actrius i actor tan novells, una posada en escena força complexa i uns textos llargs amb unes cançons que el nostre alumnat cantava quan van sortir del teatre. L’enhorabona a tots els que ho heu fet possible!!!!

landscape172