La vareta de la lectura

HEM TORNAT AL BLOC!

Han transcorregut dos mesos ben bons des de l’inici de curs. El fred ha omplert els passadissos i el Nadal està a punt de tocar el timbre.

En aquestes setmanes ens hem atrevit a engegar la franja de lectura, vint minuts en els quals tot el Màrius està en silenci i hi han centenars de llibres oberts.

Històries i més històries que roden pels caps de l’alumnat, un parèntesis entre tanta gramàtica, equacions, els rius del món o les curses al pati. Una estona de fulls de paper lluny de les pantalles on aprendre a estar en calma i on poder reconèixer que la lectura és una porta a la màgia. Com deia Marcel Proust a Sobre la lectura: “Mientras la lectura sea para nosotros la iniciadora cuyas llaves mágicas nos abren en nuestro interior la puerta de estancias a las que no hubiéramos sabido llegar solos, su papel en nuestra vida es saludable“.

Esperem que els nostres lectors i lectores arribin a aquests paratges màgics de la mà dels llibres. Bona lectura a totes i tots.

Harry Potter sempre estava envoltat de llibres (i de màgia)