La UE i oportunitats per als joves

El Sr. Joaquim Millan, expert i asesor en temes europeus, Director d’EUROLOCAL, ha vingut a l’institut a fer una sessió informativa sobre la UE i oportunitats per als joves, per  l’alumnat de 1r. BTX de ciències socials que cursen l’assignatura d’economia . L’alumnat ha comprès la importancia de la UE en l’actualitat i com afecta en el nostre dia a dia. Hem repassat la historia de la UE, les seves institucions i competències, què significa ser europeu i les oportunitats que ofereix Europa per millorar l’aprenentatge de llengües, element essencial per al desenvolupament formatiu dels joves. A més, els hi ha donat a conèixer les eines de mobilitat que permeten desenvolupar pràctiques formatives i laborals internacionals.

Moltes gràcies Joaquim, per la teva engrescadora xerrada!