La  nostra volta al món ideal

L’alumnat de 2n ESO D en la matèria de llengua catalana ha presentat davant la classe en diferents formats com seria la seva volta al món ideal, ja sigui mitjançant un video, power – point, tríptic … Per grups de dos o tres, havien de dissenyar i explicar una volta al món amb aturada obligada a dues ciutats de cada continent. L’experiència ha resultat molt interessant perquè s’ha fomentat el treball en grup, el treball amb les TIC i sobretot la competència oral del nostre alumnat. La presentació ha sigut molt atractiva i divertida per a tota la classe. Mentre alguns grups han optat per centrar el viatge en l’oci i en els camps de futbol d’equips que admiren; d’altres, han preferit fer turisme pels llocs més emblemàtics de les ciutats. Ara bé, tots s’han allotjat durant l’estada en uns hotels de luxe i preciosos!!!!

Us deixem un recull de fotos de la nostra experiència!

Més fotos…