La nostra Coral canta a l’Aula Hospitalària de l’Arnau de Vilanova

Quan m’he llevat aquest matí no m’esperava que acabaria estant un dia tan bonic. Quan ens parlen d’un hospital sempre ens espantem, ens encongim “no, no, a mi un hospital em dóna mal rotllo” diem. Però avui no ha estat així.

Nosaltres, alumnes de l’institut Màrius Torres de Lleida, hem vingut a cantar amb la coral unes cançons per als nens que no ho estan passant del tot bé. No ens esperàvem un acolliment tan proper i íntim. En tant que cantàvem els nens ens miraven amb una màgia als ulls que feia molt que no vèiem. Alguns s’acostaven a cantar, altres somreien i altres ens escoltaven des de les seves habitacions. Els passadissos de l’hospital s’han omplert de color i alegria. Ha estat una experiència que ens endurem amb nosaltres. Esperem amb molta ànsia tornar a poder sentir aquesta màgia.

Els nens ingressats a la planta de Pediatria han pogut gaudir de cançons com Boig per tu de Sau o Heal the world de Michael Jacksoninterpretades pels alumnes d’ESO i Batxillerat integrants de la coral Màrius Torres.

Amb molt d’afecte,

Juan Monsalve, Berta Saura i La Coral del Màrius Torres.