Els alumnes de francès de 3r d’ESO han anat al Teatre de l’Escorxador a veure una adaptació de l’obra “La belle et la bête” en francès. Han passat una bona estona veient l’espectacle carregat d’emoció, música, rialles i tensió.
Tot un èxit!
Comenceu a escriure i pressioneu la tecla ENTER per cercar