ESQUIADA 2017

Els dies, 8, 9 i 10 de febrer, una seixantena d’alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO vam anar a esquiar a Port-Ainé.

Pel que fa a l’activitat d’esquí, la veritat és que no va suposar cap sorpresa, tot va anar de meravella: bon temps, pistes excel·lents i un allotjament magnífic gràcies a un tracte molt familiar que fa de l’Hostal Can Josep un lloc força especial per tots nosaltres.

Justament, en el que m’agradaria fixar l’ atenció d’aquesta sortida, és en tot el que envolta aquesta activitat i que no té una relació directa amesquiada17b l’esquí. Aquesta sortida és una molt bona oportunitat de desconnectar de la rutina, i ens serveix a tots per fer unes petites vacances enmig d’aquest llarg segon trimestre. Així mateix, és una ocasió ideal per relacionar-nos entre nosaltres en un ambient relaxat i lúdic.

En aquesta activitat es fomenten valors com la responsabilitat, la superació personal, la solidaritat, entre d’altres, i ho fan de forma més eficient de com es faria en l’ambient acadèmic propi de l’institut.

També m’agradaria apuntar la complicitat que s’aconsegueix crear entre els alumnes, sobretot els de més edat, i els professors que ens acompanyen.

Malauradament, sembla que aquest serà el meu darrer any que podré anar a Port-Ainé. Així que sols em queda animar a l’institut i als alumnes a organitzar i participar en aquest i altres tipus d’activitats … Jo, allí hi seré!

Albert Canales 3r ESO B