Engega el Projecte d’Apadrinament

Ja està en marxa el Projecte d’Apadrinament entre els alumnes de 1r i 4t d’ESO, en què l’alumnat de 4t acompanya el de 1r, el més jove de la casa,  en el coneixement del nou medi des de l’acolliment i la comprensió, transmetent-los aquells coneixements i experiències que han anat adquirint al llarg dels 4 anys que porta al centre per tal de facilitar-los la seva adaptació.

En la primera trobada, s’han presentat les parelles, s’han conegut i passat les dades personals per tal de poder mantenir el contacte.

A partir d’aquest moment les trobades es repetiran, mitjançant diverses activitats que realitzaran a les hores de tutoria.

Esperem que aquest projecte representi una bona experiència per a tots i totes i sorgeixin moltes amistats!