El Segre consolida el projecte de 1r d’ESO

Només començar les classes d’aquest nou curs, l’alumnat de 1r d’ESO de l’optativa de Projectes va baixar al marge del riu Segre, que per inaugurar El Segre, un riu de coneixement i diversió, títol que encapçala el 1r quadrimestre del treball per tasques i que s’allargarà fins als volts de Carnestoltes.

Aquesta nova promoció d’alumnat consolida el segon any del treball per projectes a l’Institut Màrius Torres. Un total de 50 alumnes dirigiran, a partir del treball cooperatiu i l’ús de les noves tecnologies,  un seguit d’activitats relacionades amb el riu que travessa la nostra ciutat.

A partir d’una dinàmica teatral i còmica protagonitzada per dos actors – científics, que van captar l’alumnat que estava treballant i gaudint al marge del riu , es van crear els 10 grups que s’endinsaran durant el curs en aquest viatge pel Segre.  A més de treballar  diferents àmbits i aspectes del Segre, el treball per projectes també servirà a l’alumnat per aprendre a autogestionar-se i a cohesionar-se com a grup.

Us deixem un recull de fotos divertides del 1r dia!!!