El nostre centre ha participat en la campanya de sensibilització, difusió i promoció de l’ús social de la llengua catalana en l’àmbit educatiu, impulsada pel Pla Educatiu d’Entorn de Lleida amb motiu del 3 de març, dia de la Ç.
Al llarg d’aquests dies, l’alumnat ha pres part en diverses activitats amb l’objectiu de reflexionar sobre la importància de la llengua catalana com a eina de comunicació, cohesió i identitat. Entre les propostes realitzades, destaquen debats a l’aula, dictats i altres dinàmiques participatives que han fomentat l’ús actiu de la llengua en diferents contextos.
Aquestes activitats, recollides en les imatges que acompanyen aquest article, mostren la implicació de l’alumnat i del professorat en la promoció del català dins i fora de l’aula.
Des del centre, continuem treballant per fomentar l’ús social de la llengua i reforçar el seu paper com a element clau en la formació integral del nostre alumnat.




