Diferents sortides ciències naturals

Aquest segon trimestre des del departament de ciències naturals hem fet una sèrie de sortides i activitats que us resumim a continuació:

•  Els alumnes de 1r d’ESO, el dia 8 de març vam anar a Cardona, a visitar el Castell i les mines de sal. Passejar per l’interior de la terra, és com viatjar al passat!
  •  Els alumnes de 4t d’ESO de biologia i els de 2n de Batxillerat de  Ciències de la Terra, el dia 14 de març vam anar a la depuradora per conèixer de primera mà el tractament de les aigües residuals i l’ús responsable d’aquest bé tant preuat!
  • El passat dia 3 d’abril, els alumnes de 1r d’ESO vam fer una activitat sobre els rèptils i amfibis que els va sorprendre molt i pensaven que no seria tan interessant. Els animals que els van impactar més van ser la pitó albina, la falsa corall, el llangardaix sense potes, la granota d’ulls vermells i la tortuga caimà. Ho tornarien a recomanar per l’any vinent.