DENIP, Dia Escolar de la No-violència i la Pau

El dijous passat tot l’alumnat de l’Aula d’Acollida de l’INS Màrius Torres vam anar a la Plaça Ricard Vinyes per celebrar el DENIP, Dia Escolar de la No-violència i la Pau. Enguany el tema central de la jornada era la gent que avui en dia s’anomena MENAs, menors estrangers no acompanyats. Vam veure molta gent d’altres paÏsos com nosaltres, també vam veure una representació teatral simbòlica de famílies refugiades, immigració i nens abandonats, representada per alumnes de l’Institut Sant Jaume-Les Heures. Per últim, tots els assistents, i nosaltres també,i vam penjar el nostres cartells i missatges a favor de la pau. També ens van entrevistar dues emissores de ràdio. Ens va agradar aquesta sortida perquè vam poder apreciar  el respecte que ens agradaria tenir als immigrants a tots els paÏsos.

Valeria M. Chacón Velazco 4t A