Arts escèniques

Alguns alumnes d’Arts escèniques van mostrar a l’alumnat de 1r d’ESO la feina que han estat fent durant aquesta avaluació. Es van representar dues històries creades pel mateix alumnat.

La història “Sueño lúcido” va ser escrita per Judit Bonilla i representada per ella mateixa, per l’Anita Ejemete, la Carla Ardiaca i la Georgina Borda. Van comptar amb la col·laboració de l’Alejandro Zambrano com a narrador i el Pau Encuentra com a suport tècnic.

L’altra història va ser “Un regal de Nadal”, excit per la Carmen Konteh i representada per ella mateixa, per la Tíssem Mourabit i per la Maria Rubió.

Aquesta mostra del treball realitzat es va completar amb la interpretació musical, amb guitarra i veu, a càrrec de la Laura Guerrero.