Alumnes de 4t ESO a l’activitat WomenTech Makers a la UdL.

Dijous de la setmana passada, un grup de noies de 4t d’ESO, van assistir, acompanyades per dos tutores, a la grup WomenTech Makers Lleida. La WTM es una iniciativa de Google a nivell mundial per donar confiança i visibilitat a la dona en el sector tecnològic. La sessió estava organitzada en col.laboració amb l’Escola Politècnca superior de la UdL i va consistir en una conferència i una posterior sessió de “mentoring” amb alumnes i professores de la UdL. Es van formar taules moderades per una estudiant o professora d’enginyeria, i mentre feien un petit esmorzar,  van parlar sobre el paper de la dona a l’enginyeria per trencar barreres de gènere. En acabar, els grups de les taules van presentar a les seves mentores i van posar en comú les conclusions.  Creiem que va ser un matí diferent i molt profitós per les nostres alumnes de 4t d’ESO.