Activitats extraescolars del camp escolar

Benvolguts/es,

des de la coordinació de les activitats extraescolars del camp escolar i des de l’AMPA dels 3 centres del camp escolar, ens fiquem en contacte amb vosaltres per informar-vos d’alguns temes urgents:

• Primer de tot informar-vos sobre el canvi d’última hora referent al començament de les activitats ja que, en comptes de començar el dilluns dia 1 d’octubre tal i com estava previst, les activitats començaran el dilluns 8 d’octubre. Us fem arribar les nostres més sinceres disculpes pel poc temps de marge amb que comuniquem aquesta informació.
  • Recordar-vos que l’alumnat es pot inscriure a les diferents activitats organitzades des de l’AMPA dels 3 centres del camp escolar (Màrius Torres, Gili i Gaya i Joan Oró). Aquestes activitats es realitzen a la tarda de 15:45 a 17:45 al pavelló poliesportiu del Joan Oró i entre aquestes i ha Basquetbol, Futbol Sala, Bàdminton, Voleibol, Jocs Atlètics, Programació i Anglès. Per més informació podeu consultar la web del vostre centre, el díptic adjuntat, contactar amb l’AMPA del vostre centre o la coordinació d’activitats del camp escolar.
  • Per a que el vostre fill o filla pugui triar més fàcilment els convidem a provar totes les activitats de forma gratuïta durant la setmana d’inici, del 8 al 12 d’octubre. Durant aquesta setmana de portes obertes l’alumnat podrà vindre a provar totes les activitats sempre i quant, no coincideixin unes amb les altres.
  • Durant la setmana següent rebreu més informació sobre les activitats subjectes a nombre mínim d’alumnat per a ser realitzades.

Per més informació podeu consultar la web del vostre centre, contactar amb l’AMPA del vostre centre i/o la coordinació d’activitats del camp escolar.

Atentament

• AMPA Màrius Torres, Gili i Gaya i Joan Oró