Actitud emprenedora

El passat divendres 26 d’octubre ens va visitar el Sr. Joel Joli, exalumne de l’institut, soci fundador d’una empresa internacional, Blackpier, que es dedica a fer vestits per a homes a mida, però que no té res a veure amb el sastre convencional que tots coneguem. Va fer una xerrada a l’alumnat de primer i segon de batxillerat social-econòmic, per explicar la seva experiència com jove emprenedor. Ens va explicar els seus inicis, cóm es va generar la idea del seu negoci, i què va fer per aconseguir finançament i poder anar a la Xina per contactar amb els proveïdors, solament acompanyat d’una maleta. Va fer adonar-nos de la importància d’aprendre dels fracassos, a no tenir por de sortir de la nostra zona de confort, i que hem d’anar per la vida amb una actitud emprenedora. Enhorabona per el teu èxit, present i futur! Tu si tens fusta d’emprenedor!