2n batxillerat al Caixaforum de Biologia.

El dia 24 de gener l’alumnat de biologia de 2n de Batxillerat de diürn, van traslladar l’aula al CaixaForum Lleida.

Per una banda, van fer la visita de l’Exposició Experiment anys 2100 on van poder preveure en quins escenaris ens podem trobar si l’evolució tecnològica no es planteja nous reptes per poder canviar el futur del nostre planeta.

Tot seguit, van fer un taller per veure si podien trobar la vacuna universal de la SIDA. Van fer de biotecnòlegs utilitzant el material de l’Irsi Caixa que fa aquesta recerca; i van valorar si podien trobar una vacuna que fos eficaç per les variants africana, europea i asiàtica de la SIDA.

Els alumnes es van posar molt en situació i van gaudir força de poder veure aplicacions del seu estudi a l’aula.