YOUTH LEADERSHIP PROGRAM

L’alumne Eduard López Garcia, de 1r Batx D, ha estat seleccionat conjuntament amb 3 alumnes més de Catalunya, 1 del País Valencià, 1 de Múrcia i 1 d’Andalusia per participar al Youth Leadership Program.

Aquest és un dels programes d’intercanvi del Departament d’Estat que té com a objectiu principal el foment del coneixement mutu, el respecte i la participació cívica dels joves als dos costats de l’Atlàntic. A més, el grup anirà acompanyat de tres adults, també seleccionats pels consolats i ambaixada dels EUA en cadascun d’aquests tres territoris.

El tema central d’enguany és la promoció de l’activisme social i polític dels joves, i dins d’aquest tema marc s’abordaran qüestions com el servei a la comunitat, l’emprenedoria social, la innovació i les habilitats per desenvolupar-se en l’entorn mediàtic i de les xarxes socials al segle XXI. Durant les tres setmanes del programa als EUA, els participants prendran part en activitats, presentacions, voluntariats i visites a diverses entitats.

A la tornada, ja al setembre i en començar el curs, l’Eduard segur que té moltes anècdotes per explicar-nos de l’experiència viscuda. Estigueu atents, tornarem amb novetats!!

Enhorabona!!!!