Reeixida jornada de Portes Obertes

Aquest dissabte 25 de febrer vam celebrar la jornada de Portes Obertes per a l’ESO. Més de 60 famílies ens van acompanyar i van poder escoltar tots els detalls del nostre projecte educatiu. Vam organitzar les famílies en dos torns i en ambdós casos van començar escoltant les explicacions generals de l’equip directiu. Passats aquests primers 20 minuts de presentació, van visitar les diferents instal·lacions i departaments del centre on se’ls va explicar més acuradament com treballem les diferents matèries del currículum; ho van poder fer escoltant els autèntics protagonistes dels diferents projectes, ja que eren els alumnes els que s’encarregaven d’explicar les seves experiències a les aules.