Signem el compromís de l’Agenda 21

Aquest dijous 23 febrer, s’ha dut a terme l’Acte de presentació dels projectes de l’Agenda 21 Escolar de Lleida, al Saló de Plens de l’Ajuntament.

L’alumnat que ha representat l’Institut Maria Rúbies ha expressat el compromís del centre per educar i actuar a favor d’un món més sostenible i ha presentat una mostra de les activitats que es desenvolupen en el marc de la “Microxarxa de prevenció de residus”.

L’acte ha finalitzat amb la presentació del mural, que l’artista Matías Tolsà, ha anat dibuixant amb tot el que els centres participants anaven dient.

Tots i totes tenim un compromís amb el planeta. Us hi apunteu?