LLIURAMENT DE DIPLOMES DELF SCOLAIRE

Sis alumnes de francès de Batxillerat van assistir dilluns, 12 de desembre a l’acte de lliurament de certificacions DELF Scolaire, acompanyades de la seva professora de francès i de les seves famílies, que també van estar convidades.

Les alumnes de 1BATX han obtingut el diploma DELF A2 en llengua francesa i les de 2BATX el diploma DELF B1, després d’haver-se presentat i haver superat, amb excel·lents qualificacions, les proves que es van realitzar el passat mes de maig a l’INS Josep Lladonosa.

Van lliurar les certificacions el Sr. Miquel Àngel Cullerés, director dels Serveis Territorials d’Ensenyament a Lleida i la Sra. Pascal de Schuyter-Hualpa, directora de l’Institut Français de Barcelona, que varen presidir l’acte.

Aquest curs continuarem encoratjant els nostres alumnes per ajudar-los a obtenir aquests diplomes.

20161212_191558