Preparem les festes amb un tastet literari

Les comissions de Biblioteca i de Pla de Lectura van realitzar un acte per fomentar la lectura per aquestes festes entre l’alumnat de primer d’ESO. L’acte va consistir a presentar tres llibres de característiques molt diferents i explicar els motius pels quals els recomanàvem. Les tres propostes van ser: “Escarlatina, la novia cadáver” de l’escriptora gallega Ledicia Costas, “Wonder” de la nord-americana J.R. Palacios (traduïda al català per Imma Falcó) i “El secreto del galeón” d’Ana Alcolea, una autora que l’any passat ens va visitar per fer-nos una xerrada (probablement aquest curs ens tornarà a visitar). Sembla que les recomanacions van tenir molt bona acollida perquè al pati posterior a la xerrada els alumnes van agafar en préstec tots els exemplars que teníem a al biblioteca. La presentació va anar a càrrec dels membres de la Comissió del Pla de Lectura, que alhora són professors dels departaments de llengües castellana i catalana del nostre institut.