Graduació batxillerat 2021-2023

Aquest passat divendres 19 de maig, vam celebrar al jardí de l’institut l’acte de graduació i lliurament d’orles de la promoció 2021-2023 de l’alumnat de batxillerat. Va ser una celebració molt emotiva en què vam comptar amb la presència del Christian Alonso, exalumne del nostre institut i actual director del Centre d’Art la Panera de Lleida, que va exercir com a padrí de la promoció i va dedicar unes paraules a l’alumnat; va destacar la importància d’haver arribat fins aquí i de saber il·lusionar-se, motivar-se i continuar el camí a la recerca de tot allò que es vulguin proposar en el futur. Quin millor exemple per emmirallar-se que ell, com a molts altres que seguirem convidant en properes celebracions, alumnes de l’institut Maria Rúbies que arriben a ocupar posicions rellevants a la nostra societat. També la coordinadora de batxillerat, les tutores i els propis alumnes van participar de la celebració, repassant totes les vivències dels cursos. Ara comencen un nou camí en llocs diferents al Rúbies i els desitgem molta sort i èxits a la vida.