Acollim alumnat portuguès de l’IBN Mucana dins l’Erasmus+

Des de diumenge 14 de maig fins dissabte dia 20 vam acollir un grup d’alumnes de l’institut IBN Mucana d’Alcabideche, Portugal.

L’alumnat ja es coneixia perquè el passat mes d’Abril els nostres alumnes van realitzar una mobilitat a les seves contrades. Al llarg de la setmana vam poder gaudir de diferents activitats culturals, educatives i divulgatives per la ciutat de Lleida i Barcelona. Ha sigut una experiència fantàstica que ha permès practicar les seves habilitats comunicatives en llengua anglesa i fer d’amfitrions tot explicant els nostres costums i tradicions.

Animeu-vos a participar en activitats enriquidores: “Fill your life with experiences, not things. Have stories to tell, not stuff to show.”