Erasmus+ a Ivrea (Itàlia)

La primera setmana de març, alumnat de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat va viatjar a la ciutat italiana d’Ivrea en el marc del programa Erasmus+. Durant tota la setmana van fer diferents activitats a l’institut «il nuovo Olivetti» relacionades amb la robòtica i la programació amb Arduino i també de disseny en 3D. Aquest institut italià és un referent en aquesta temàtica i de fet un exalumne és un dels cofundadors de la placa Arduino. A mitja setmana van visitar la ciutat de Torí i el seu museu egipci, el segon més important del món. S’ho han passat genial!