Max in love a l’Escorxador

El passat dimecres 20 de març els alumnes de 4t van assistir a l’espectacle teatral de l’Aula de Teatre de Lleida, “Max in love”, al teatre de l’Escorxador.

Es tracta d’un projecte educatiu adreçat als joves de 16 anys que a través del teatre vol promoure la salut i la prevenció de conductes sexistes i abordar les diferents variables que interactuen en la sexualitat i l’afectivitat: aspectes fisiològics, culturals i educatius, així com la igualtat de gènere i els valors personals davant de la presa de decisions.

La valoració que en fan els nostres alumnes és molt positiva ja que en algunes de les escenes s’hi van sentir molt identificats.