JORNADA CTM

AVUI SE CELEBRA A L’INSTITUT LA 3a EDICIÓ DE LA JORNADA CTM

CIENTÍFICA – TECNOLÒGICA – MATEMÀTICA

La jornada començarà amb una descoberta de l’entorn dels Aiguamolls de Rufea i dels Horts de Lleida realitzada per diferents tècnics de l’Ajuntament de Lleida. La descoberta del medi es realitzarà des de diferents punts de vista, incloent l’estudi de la flora i de la fauna, tant terrestre com aquàtica. A la visita s’inclourà un taller d’anàlisi fisicoquímic d’aigües dut a terme pels tècnics del Projecte Rius.

A la tarda, en primer lloc, es realitzaran diferents tallers impartits pel professorat dels centres participants i altres institucions col·laboradores, com diferents universitats. Hi haurà un total de disset tallers de temàtiques diferents. Es faran grups d’uns 12-14 alumnes que escolliran tres tallers i cada taller tindrà una durada aproximada de 45 minuts. Després d’un breu descans hi haurà la xerrada-demostració sobre Astronomia, tema central de la Jornada. A continuació, es realitzarà un Concurs de Ciència amb diversos premis d’aquesta temàtica.

Finalment, i després de sopar, si el cel ho permet, podrem gaudir d’una observació astronòmica del cel de primavera a l’observatori astronòmic del mateix institut.

SI CLIQUES AQUÍ ET POTS DESCARREGAR EL DÍPTIC AMB EL PROGRAMA