SORTIDES CRÈDIT DE SÍNTESI 1r I 2n ESO

El passat 10 de Març els alumnes de 2n d’ESO van visitar Salàs de Pallars com a activitat dintre del crèdit de síntesi. La visita va incloure poder veure les diferents botigues museu i una exposició de la 1ª Guerra Mundial. Gràcies a la professora Pilar Rius vam gaudir d’una fantàstica rebuda i molt bones explicacions a més d’un trajecte d’anada i tornada complert d’informacions.

També, dintre del crèdit de síntesi, els alumnes de 1r d’ESO van visitar el passat dia 11 de Març el Museu paperer de Capellades on van poder observar com es feia el paper antigament i realitzar un taller de confecció de tres tipus de làmines de diferents colors que aprofitaran els alumnes per confeccionar la portada i contraportada del conte.