Homenatge a Josep Vallverdú

Enguany, per Sant Jordi, vam homenatjar, en el centenari del seu naixement, l’escriptor de les nostres contrades Josep Vallverdú. Abans de l’acte públic de lectura de contes per part dels alumnes de 4t als de 1r, els del darrer curs de l’ESO van estar entrenant la lectura en veu alta en públic a partir d’un projecte on havien de recrear en un vídeo un conte de Josep Vallverdú. Tot seguit us compartim un petit tastet d’alguns dels millors treballs que van realitzar els alumnes:

El soterraniEl clau d’or, La pell de cabra, Tres nois i dos bocois, Joc de bales, Mal llamp se t’endugui.

En darrer lloc, només ens queda agrair la col·laboració desinteressada dels Departament de Visual i Plàstica amb aquest bonic retrat amb què vam decorar la lectura de contes i que llueix a la biblioteca del centre.