Sant Jordi 2023: homenatgem Josep Vallverdú

Enguany Sant Jordi s’esqueia un diumenge, per la qual cosa vam haver d’avançar els actes commemoratius al divendres 21. En aquesta ocasió el motiu central de la celebració va ser un sentit homenatge a l’escriptor lleidatà Josep Vallverdú perquè aquest any compleix 100 anys; els alumnes de 4t van ser els protagonistes d’una marató de 3 hores en què van llegir contes del citat escriptor als alumnes de 1r d’ESO. Per a totes dues classes era una bona manera de conèixer l’obra de Vallverdú i, a més a més, per als de 4t servia per millorar la seva oratòria. A més a més d’aquest acte, la diada també va tenir sardanes, ball de bastons, venda de llibres de 2a ma amb un fi solidari (els beneficis han estat destinats a la lluita contra el càncer infantil) i un concurs bibliotràilers per als alumnes de l’ESO. Els guanyadors d’aquest concurs van ser:

1r d’ESO: Marta Blanch, Laura Migales i Aina Rodríguez.

2n d’ESO: Janat El Mokaddam, Carla Lorenzo i Eila Pujol.

3r d’ESO: Ariadna Vidal i Noèlia Blonska.

4t d’ESO: Yasmin Faouzi, Júlia Olomí i Kevin Fernández.