Erasmus+ a Portugal

Alguns alumnes de 4t d’ESO van participar a l’Erasmus+ i van anar a Portugal la setmana passada. Tot va començar diumenge 16 d’abril amb un llarg viatge fins a Alcabideche, prop de Lisboa; la intenció era fer-lo el més sostenible possible i per aquest motiu no es va usar l’avió, sinó que es van desplaçar amb una combinació de tren i furgoneta. L’endemà els van donar la benvinguda al IBN Mucana (Alcabideche), van visitar Cascais i els va rebre el regidor d’educació de l’ajuntament. Dimarts van anar a Sintra, on van visitar el Palau de la Pena Amb els seus jardins. A la tarda, van fer un taller de ceràmica on els alumnes van pintar la Seu Vella de Lleida. Dimecres van visitar  les Grutes de Poço Velho a Cascais i van fer una passejada en bicicleta per Cascais fins a la Boca de l’Infern i al Faro de Sta Marta, mentre que a la tarda van anar a la  platja. Dijous van passar el dia a Lisboa on van degustar els pastels de Belemm i posteriorment visitar el Monasteri del Jeronimos, Padró del Descobriments, Torre de Belem; per acabar, van recórrer el bonic centre de Lisboa. L’última jornada es va dedicar a preparar una presentació de l’intercanvi i a assistir a classe de portuguès. A la tarda es van acomiadar dels companys portuguesos i ja només va quedar el viatge de tornada a Lleida, dissabte 22 d’abril.