4t B continua amb el Projecte Rius

Dimarts 17 de maig els alumnes de 4t B, amb la col·laboració dels estudiants del CFGS d’Educació i control ambiental de l’Institut Escola del Treball, han realitzat la inspecció de primavera del Projecte Rius, activitat que s’engloba dins el servei comunitari de 4t i que permet fer el seguiment de l’evolució de la qualitat del riu.

Un cop al tram que tenim assignat, ens hem dividit en tres grups de treball per realitzar diferents mesures i per recollir la informació necessària per avaluar la qualitat hidromorfològica, fisicoquímica i biològica del riu en aquest punt.

Durant els pròxims dies enviarem totes aquestes dades perquè es pugui redactar l’informe RiusCat. Aquest informe sintetitza els resultats obtinguts a les inspeccions de tots els participants del projecte durant l’any.