Desembre solidari a l’institut Maria Rúbies

Aquest mes de desembre bona part de l’alumnat i professorat de l’Institut Maria Rúbies ha participat en diferents actes solidaris. D’entrada cal citar la participació dels alumnes de 4t d’ESO en el gran recapte organitzat pel Banc d’aliments. Els alumnes, a més de fer tasques de recollida als supermercats, també van col·laborar a fer la tria, selecció i classificació de tots els aliments recollits. En aquesta mateix línia, totes les classes de l’institut van participar en el recapte intern del centre, també a benefici del Banc d’aliments, durant el qual es van recollir més de 500 aliments.
A banda de treballar en feines concretes, l’institut Maria Rúbies també fomenta la conscienciació vers el voluntariat. D’aquesta manera, els alumnes de 3r d’ESO van visitar la botigueta que té el centre Arrels a Cappont. Els responsables d’aquest centre els van explicar el funcionament d’aquest establiment i els criteris per poder ser-ne beneficiari, així com totes les tasques que fan els nombrosos voluntaris que té aquesta associació.
En darrer terme, cal citar l’esmorzar solidari que els alumnes de Batxillerat han organitzat amb la finalitat de recaptar diners per a la Marató de TVC. A més a més, a la sala de professors s’ha deixat la guardiola solidària perquè el professorat també pugui contribuir activament en la recollida de diners.